Itzultzailea

2015(e)ko azaroaren 10(a), asteartea

MAITE DUT

BAIEZTAPEN JOLASA: maite dut

Adina: 6 urtetik gora 
Jolaskideak: 4 gutxienez
Lekua: edozein 
Materiala: zapi bat 
Jolas mota: finkapen-jolasa


Jolaskideak, lurrean eseriko dira biribil bat osatuz eta erdian zapi bat jarriko dogu. Parte-hartzaileetariko batek esan behar du: gogoko dut. Eta, gainerakoek, esan behar diote: zer dtu gogoko? Lehengo jolaskideak aurrera jarraitu eta jantzi, osagarri edo ezaugarri fisikoren bat emango du aditzera. Identifikatuak izan diren jolaskide guztiak altxatu egingo dira zapia ikutzera joateko eta berriro itzuliko dira euren lekuetara. Esertzen den azkena izango da jolasa beriz hasiko duena, esanez: gogoko dut. Jolasa, behin eta berriro errepikatuko da. Taldeko harremana, mugikortasuna eta estrategia lantzen ditu maite dut jolasak. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina